fredag 27. juni 2008

Den 7.landeplage og motsett
















Jau så sanneleg , sola titta fram her ein dag, og eg var kjapp og få opp terassedøra, fekk solstolen på plass og hadde nett fått sett meg godt tilrette, då skjedde det igjen, Den 7. landeplaga og titta fram og starta. Og kan de tenkje dåkke noko verre enn to,2,altså to kantklippare av den mest illsinte sorten. Eg har trua med og kløppe av ledningen, kansje det blir neste solegløtt......






Så var det det motsette og den heiter Copper og er nett ferdig med helgavasken, det er travelt det når ein skal springe etter moppen både høgt og lågt. Han måtte iallefall kvile etterpå.
Ellers elska han å gå på Kletten, helst før frukost og er den som desidert synest det er mest morro av oss når han kryp ned i det små beddet på terassen og kjem seg heilt under platningen. Kansje det er fordi han får bade etterpå.....

Som du ser har han vindusplass, det er ifølge togreisande den mest ettetrakta plassen, han bruker same bøkene som Sondre står på når han skal sjå ut.



15 gr gjer at vi faktisk fortsatt " trur på sommaren".
Ellers tek eg mot reprasjon på datamaskiner etter ferien,vår vart heilt fin når eg skrudde av og på igjen idet er sa. DU SKAL FÅ EIN SJANGSE TIL den forsto nok det.

Vi ynskje fortsatt GOD FERIE og Copper trengte vel en ferie han og........

2 kommentarer:

Frida sa...

Flott Flott!
faar taare i auge naar eg ser bilete av han!
Flott aa sjaa at han har det fint hjaa dykk.
Klem Frida :)

Øyvind sa...

Maa beklage at vi ikkje informerte Copper om at det ikkje var med oppredd seng, han er dessverre vandt med litt for mykje av den slags. Fint aa faa glimt paa bloggen. Kalintia!