mandag 15. oktober 2007

Utvikling


Etter to dager med seminar om utviklingspolitikk,der målet skal vere ei meir rettferdig verden, vert mange av mine kvardagslege syssler heime så forunderleg annaleis. Tankane kretser stadig om tema som entusiasmiske foreleserer hadde ,som: "Sammenhengende politikk for en mer rettferdig verden". ved Gunnstein Instefjord som er leder i noko som heiter Utviklingsutvalget, breitt samansett, politisk og mange organisasjoner.
Sondre i utvikling

Han sa at det som vil ha størst konsekvenser for Norge ,av det dei jobber med, er klimaendringa og at vi må få større innvandring av ufaglært arbeidskraft og ikkje tappe fattige land for fagfolk

Eg har ikkje høyrt om dette utvalget før , det er positivt at det vert samarbeidd frå så mange kanter om viktige tema.

Oppgåvene verka uovervinnelege ,men så får vi høyre om alt som skjer , vi får ei brosjyre i handa frå Fredskorpset , og plutseleg var eg nesten ifrå Flora kommune. brosjyra fortel i bilde og tekst om Flora sitt samarbeid med ein kommune i Malawia. Dei har samarbeid på fleire område ,noko som har vore svært positivt for begge kommunane. For dette arbeidet fekk Flora i 2006 hedersbetegnelsen "Internasjonal kommune". Må medgje at eg sola meg litt i skrytet vår nobokommune fekk på seminaret. (Vi har no ikkje hatt så mykje anna sol så då så.)


Det er ikkje alltid det er det store arbeidet som når lengst. Tenk på alt det misjonerer med små midler har gjordt av utviklingsarbeid.

Eg reiser heim og er opplyfta over at "Gjenbruksbutikken" vår er eit ledd i dette arbeidet og med ei bestemors håp om at mine etterkomarar vil bidra til ei positiv utvikling av verdenssamfundet.



Ingen kommentarer: